First Of The Year!

10 saker som är bra att veta!

1. När jag började gå ner i vikt vägde jag 102,2 kilo och hade ett midjemått på 108 cm.
2. Inom träningen och resultaten har jag väldigt dåligt tålamod, jag vill att det ska märkas direkt.
3. Jag har en förmåga att tröttna snabbt på träningen, men också återuppta det lika lätt.
4. När jag började med denna bloggen var det för att inspirera mig själv och hjälpa andra.
5. Jag har testat alla dieter som finns i hela världen. Vilket ledde till det positiva då jag insåg att det bästa man kan göra är att äta nyttigt, ta mindre portioner och motionera mer. Det är den bästa vägen att gå för att hålla vikten. Det är lite jobbigare än att använda sig av dieter och shakes. Detta gör att det blir lättare att hålla sig i den vikt man har när man har nått sitt mål. detta gör att man mår bättre både psykiskt och fysiskt.
6. Jag har lärt mig att utseendet inte är det viktigaste. Utan vilka du har omkring dig, som stöttar dig.
7. Även om träningen och kosten är jobbig då man haft andra vanor tidigare så tycker jag att det är värt mödan.
8. Jag har lätt för att tappa inspirationen och då har jag svårt för att återhämta träningen vilket leder till att jag halkar efter i mina mål.
9. Jag borde sätta upp små mål som är lättare att nå än ett stort mål som jag sedan misslyckas med. Det ska jag förbättra.
10. 2012 kommer bli året då jag förändrar min kropp till den kropp jag alltid viljat ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0