Yesterday´s past

Allt man behöver i livet handlar inte om en snygg kropp som man trivs i.
Utan vad man har. Det finns kvällar jag sitter uppe och saknar hur saker
och ting var förut. Jag var 20 kg större, men sanningen är att jag var så
mycket lyckligare då. Det finns viktigare saker i livet än träning.
En vän som man delat allt med så länge man kan minnas. Att veta
att vad det än gäller finns den där. Jag antar att jag saknar allt!
Mitt gamla hus, kontakten med mina vänner. Inte för att jag har
tappat den helt, bara det att vi inte har samma kontakt som innan.
Och om det hade funnits något att göra åt det så skulle jag inte tvekat.
Jag kämpar mot en mängd olika saker dagligen. Och det behövde jag inte
göra förr. Visst, att träna är bra, det är en skön känsla efteråt och kroppen
blir snyggare. Men vad tjänar det till om man inte står lika nära sina barndomsvänner
som man gjorde innan? Jag vill tillbaka till nionde klass. Jag hade två bästa vänner, en fantastisk
flickvän och ett hem jag trivdes i. Nu har de två blivit bara vänner, flickvännen är
någon annans och mitt nya rum är mitt nya hus. Tror ni på mirakel? för det är vad jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Mrlunkentuss

<3 / e

2011-11-26 @ 15:18:09
Postat av: kroppsomvandling

<3

2011-11-26 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0