Hej och välkommen!

Hej!
Jag har nu startat denna bloggen så att jag kan uppdatera det som händer inom omvandlingen.
Jag vill kunna inspirera andra med hjälp av mina erfarenheter. Eftersom att jag har gått ner 20 kg,
så vill jag få människor som sitter i samma båt att lyckas, fortsätta även när det är jobbigt.
För det är i de stunderna som vi känner oss mest lyckade om vi klarar att stå emot.
Denna bloggen går också ut på att vi alla ska dela med oss av våra erfarenheter.
Jag kommer lägga in bilder på min kropp för att sedan se vägen till en tränad kropp.

Så såhär ser jag ut just nu.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Stort lycka till!

Jag har själv gjort en resa liknande din..



http://jogg-thomas.blogspot.com/p/fore-efter.html?m=0

2011-11-04 @ 07:49:47
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com
Postat av: Emma

Lycka till!

Ska bli kul att följa!

Har du redan gått ner 20 kg, eller missuppfattade jag dig? Isf kan du inte lägga upp före- och efter-bilder på din kropsomvandling fram tills nu!?

2011-11-04 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0